Gotowanie bez wagi i miarek

:)

Content

czwartek, 30 października 2014

Serowe ciasteczka Oreo

Ciasteczka nie są bardzo kruche. Bardziej przypominają te ciastka z Subway'a. Jedno jest pewne, przez obtoczenie w Oreo, w ogóle nie będzie widać jeśli je spalicie! ;)
Polecam Wam serdecznie, są naprawdę proste w przygotowaniu, smaczne i w sam raz na weekendowe chillowanie!




Składniki na około 50 ciastek:
6 opakowań serka typu Philadelphia (dałam light)
1 kostka masła (no chyba, że kupujecie takie duże, to proponuję dodać 3/4) 
2 łyżki ekstraktu z wanilii lub cukru wanilinowego (możecie dać trochę miąższu laski wanilii)
1 filiżanka cukru (ja dodałam trzcinowego)
2 filiżanki mąki (ja dałam pełnoziarnistą)
2 opakowania ciastek typu OREO

Przygotowanie:

  • Nastawiamy piekarnik na około 180-190 stopni i przygotowujemy blaszki wykładając je papierem do pieczenia. 
  • Miksujemy masło z serkami. 
  • Dodajemy cukier i wanilie. Miksujemy.
  • Zmniejszamy obroty miksera i dodajemy mąkę. 
  • Ciastka Oreo kruszymy.
  • Robimy małe kulki z ciasta i obtaczamy je w okruchach oreo. Wykładamy na blaszkę i spłaszczamy, żeby powstały ciasteczka. Pamiętajmy o odstępach między ciastkami!
  • Pieczemy około 25-30 minut.

Co za pychotka!:)





0 komentarze:

Prześlij komentarz

Popular Posts

Category

Blogroll

About

Blogger templates

Blogger news