Gotowanie bez wagi i miarek

:)

Content

poniedziałek, 29 września 2014

Nieprzepisowe gotowanie, czas... START!

Witam wszystkich miłośników gotowania i smakoszy!

Jeśli lubisz jeść, smakować, gotować lub też po prostu uwielbiasz przeglądać wpisy blogowe i fotki kulinarne to gratuluję, trafiłaś/eś na właściwą stronę. Ale, ale... nie będę tu odmierzać i odważać składników co do grama i pisać jaki to "wysublimowany smak" mają moje potrawy, nie zamierzam też używać najdroższych aparatów typu Nikon F3 NASA 250 ze stałoogniskowym obiektywem typu SIGMA.
Przepisy będą proste, w miarę jasno opisane i przede wszystkim, wypróbowane przeze mnie, a przez co dopracowane (oczywiście, jestem otwarta na wszelkie rady). Zdjęcia będą, w miarę możliwości, estetyczne, ale czy profesjonalne... nie wiem ;)
Głównym przesłaniem bloga jest wyjść ponad standardy, porzucić przyziemność i codzienność, złamać kilka przepisów... a przy okazji serc ;) (zgodnie ze znanym porzekadłem "przez żołądek do serca")
Chciałabym, żeby blog nie skończył się na trzech, czterech wpisach... tylko, żeby żył pełnią życia, rozwijał się i, przede wszystkim, służył wielu ludziom, którzy tak jak ja kochają jeść.

Pozdrawiam kulinarnie :)




0 komentarze:

Prześlij komentarz

Popular Posts

Category

Blogroll

About

Blogger templates

Blogger news